Poznajmy się lepiej!

V I T A R G E E by Natalia Maliszewska

Hej, witaj na moim blogu! VITARGEE to strona poświęcona głównie modzie, trendach, gwiazdach typu Kylie Jenner, Kim Kardashian West, Gigi Hadid, Negin Mirsalehi, Vanessa Hudgens a nawet Jessica Mercedes! chyba każdy zna te światowe dziewczyny..
Jeżeli chcecie wiedzieć o mnie coś więcej to nazywam się Natalia Maliszewska, kocham wszystko co jest kreatywne i artystyczne ! muzyka, malowanie, moda, trendy!! <3 jestem początkującą modelką, brałam udział w Baltic Fashion Week w Koszalinie to były najlepsze dwa dni mojego życia :) prowadzę drugiego bloga (o wszystkim) tam nie ma tematyki! haha jeżeli chcecie go odwiedzić tutaj macie link --> nataliamaliszewska1.blogspot.com/ zapraszam.. Założyłam tego ponieważ chcę mieć bloga całkowicie innego, z tematyką. Chcę żeby był prosty, ładny i schludny.
Pewnie się zastanawiacie co oznacza nazwa : ''V I T A R G E E'' to w sumie nie oznacza nic szczególnego, po angielsku słowo 'vitarge'' to ''żywotność'' ale w żadnym sensie nie kierowałam się tym.
Mam nadzieję że spodoba Wam się mój blog i będziecie go chętnie czytali ♥

zapraszam na instagrama!

Komentarze

  1. No to powodzenia w prowadzeniu. Doświadczenie masz więc powinno być ''jak po maśle'' :D
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w blogowaniu, ja również jestem od niedawna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu, życzę też wielu sukcesów w modelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa nazwa na bloga. Moda jest moją pasją z dzieciństwa. Powodzenia :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz